Varför BA Prima Care AB?
Frigör så mycket tid och skapar en känsla av lyx som hjälp med hemstädning. Föreställd dig att komma hem, öppna ytterdörren och mötas av den fräscha doften av nytvättade golv. Du går in och ser dig leende omkring. Allt är i ordning, köksbänkar och bord skiner, soffkuddarna puffade och härligt inbjudande.
Du kan bara slappna av och med gott samvete ägna dig åt det saker som är viktiga för dig, till exempel umgås med familjen, odla dina intressen eller bara koppla av. Ett enklare och billigare sätt att öka din livskvalité är svårt att hitta.
Varmt välkommen med din förfrågan
/Betty Adefris
- Alltid samma person som städar – tryggt och bra
- Personlig och lyhörd kontaktperson som du alltid kan ringa
- Utbildad & erfaren personal, kontrollerad mot polisens register
- En kvalitetsansvarig som säkerställer att vi håller vad vi lovar
- Automatisk hantering av RUT-avdraget
- Heltäckande ansvarsförsäkringar
- 100% kundgaranti
Städfirma med stort hjärta
På kort tid har städföretaget BA Prime Care lyckats väl på en hårt konkurrensutsatt marknad för hushållsnära tjänster. Flexibilitet, tilläggstjänster, kvalitet och goda kundkontakter är fyra viktiga grundpelare som den populära verksamheten vilar på. Förutom städning erbjuder teamet även fönsterputsning, gräsklippning, husdjurstillsyn och andra tjänster som du kan tänkas önska dig.
Företagaren Betty Adefris startade BA Prime Care 2013 och städar hos både privat- och företagskunder över hela Stockholm. Teamet erbjuder i första hand städtjänster men har även ett flexibelt tilläggsutbud i form av bland annat fönsterputs, flyttstädning och storstädning.
– När vi får en speciell förfrågan från kunden fixar vi det i den mån som det är möjligt. Städning handlar enligt henne inte bara om att dammsuga och moppa golvet, utan om att se helheten. Det är viktigt att förstå vad som behöver göras i hemmet eller lokalen.
– Jag anser att mina anställda har rätt kunskap och kapacitet för att klara av det, säger Betty. Hon har ansträngt sig stort för att hitta kompetent servicepersonal, som kan avlasta henne även med det administrativa då hon lotsar ett växande företag.
– Under expansionen vill jag inte förlora kontakten med varken mina kunder eller anställda, och därför väljer jag att nyanställa.
De flesta uppdrag kommer på rekommendation av nöjda kunder och från Offerta. Rutavdraget och att kunderna känner sig nöjda med städservicen är två huvudorsaker till företagets stora framgångar genom åren. – Jag ber alltid om kundomdömen och publicerar dem, utan några undantag, på vår hemsida. Det bidrar till att folk känner stort förtroende för oss.